Activitatea: ,,Drogurile … prieteni sau dușmani?”

  1. Grupul ţintă: elevii claselor V-VIII, din categoria prevenție
  2. Parteneri implicaţi: Centrul de Prevenire, Evaluare şi Consiliere Antidrog Sibiu
  3. Scopul activităţii: promovarea sănătăţii şi a stării de bine a elevului, prin formarea unui stil de viaţă sănătos şi prevenirea comportamentelor de risc pentru sănătate.
  4. Obiectivele :
  5. să enumere substanţe şi produse cunoscute sub denumirea de droguri;
  6. să prezinte aspecte privind efectele unor droguri, în plan social, fizic şi psihic, pe termen scurt şi lung;
  7. să exemplifice cauze ale consumului de droguri în cazul tinerilor;
  8. să cunoască consecinţele grave ale consumului de droguri ;
  • Descrierea activităţii:

 În cadrul Liceului Tehnologic Mârşa, s-a desfăşurat, o activitate de prevenire și combatere a consumului de droguri, alături de specialiștii Centrului de Prevenire, Evaluare și Consiliere Antidrog Sibiu. În cadrul acesteia, au participat elevii identificați în cadrul proiectului în categoria prevenție, alături de colegii lor fiind informați despre droguri, cum funcționează acestea și care pot fi efectele acestor substanțe asupra dezvoltării lor psihice, fizice, și de asemenea, asupra performanțelor școlare.

Obiectivul urmărit a fost conştientizarea de către elevi a consecinţelor negative ale consumului de droguri, precum și dezvoltarea unor atitudini și practici de viață sănătoasă, necesare luării unor decizii informate, corecte și responsabile în legătură cu consumul de droguri.

Totodată, la nivelul școlii, a fost implementat proiectul național „MESAJUL MEU ANTIDROG”, susținut de către Agenția Națională Antidrog, în cadrul căruia elevii au realizat

propriile mesaje antidrog, privind gravitatea consecințelor consumului acestor substanţe nocive.

10.    Modalităţi de evaluare: analiza și aprecierea  privind materialele elevilor.

FOTOGRAFII DIN CADRUL ACTIVITĂŢII

Evaluarea rezultatelor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *