Experienţa acumulată din Workshopurile desfăşurate în cadrul proiectului PEL (Play-Learn-Explore), dobândirea de noi competenţe, ne-a facilitat pregătirea şi realizarea unei activităţi de atelier de învăţare cu tema: ,,Ne jucăm, explorăm şi învăţăm, echilibrul să-l aflăm”. Diseminarea proiectului s-a realizat în cadrul instituției noastre, prin prezentarea cadrelelor didactice a diversității acestei teme, desfăşurată în cadrul unui atelier, ca o modalitate complementară de realizare a actului instructiv educativ prin stimularea învăţării incidentale şi a celei prin descoperire, într-un climat educaţional bazat pe cele mai eficiente modele de învăţare care completează strategiile didactice specifice sistemului clasic de învăţământ.
Datorită efortului și implicării echipei școlii, în scurt timp a facilitat înființarea acestui atelier, care a pus în practică și o altă formă de învățare – inovativă, ce a fost integrată cu succes în procesul educațional pentru toate nivelurile de învățământ ale școlii. Acesta a fost scopul principal al vizitei la Liceul Tehnologic Mârșa, de către toți partenerii proiectului: profesor Hartmut Wedekind – Universitatea „Alice Salomon”, de Peter și Sabine Handstein – patroni ai Companiei Internaţionale de firme HAPE TOYS Hape Toys, manager Eleonora Scarlet-Ritter, profesor Daniel Mara – Universitatea Lucian Blaga din Sibiu (vezi Figura 4).
Partenerii au evaluat activitățile din cadrul proiectului, acestea fiind integrate în mod ideal în activitățile obișnuite ale școlii, incluse în programele școlare, constatând că elevii au fost implicați și evaluați în diferite activități desfășurate în cadrul atelierului joc-învățare-explorare